keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

SOMETHING TO DO









Kyllä,
pientä remonttia ja huonekalujen rakentamista, sekä
tuunausta.
Mieheni rakensi paksuista raakalaudoista pöytälevyt 
ja minulle jäi sitten se maalaus ja tietty suurimpien tikkujen irroittaminen.

Alimmissa kuvissa hiukan seinäkaapin maalausta.

Nyt siis valmistellaan uutta kauppaani, joka toimii
samalla minun ''kakkosolkkarinani'', 
jonne mieluusti otan vastaan 
vieraita. 
Mitä minulla on sitten tarjota;
ainakin viihtyvyyttä,
jotakin persoonallista,
esteettisyyttä,
mielihyvää
ja kivoja fiiliksiä,
sekä tottakai kauniita tuotteita.

Autotallissamme on jo osa tuotteista,
jotka ovat saapuneet ja paljon
on vielä tulematta;
hiljaa hyvä tulee.

Yritän raivata tässä vielä kotiamme,
koska aiemminhan kauppa tahtoi levitä kotimmekin puolelle.
Sunnuntaina nimittäin saan tänne muutamaksi yöksi todella mieluisan vieraan.
Ruotsalainen ystäväni on tulossa luokseni (minulla on täällä hymy leveällä).
Tutustuin Annaan asuessamme Thaimaassa vuosia sitten ja hän asuu siellä edelleenkin perheineen, vaikka viettääkin aina kesänsä Gotlannissa josta kotoisin.
Olemme viimeksi tavanneet Visbyssä kun olin kyläilemassa hänen luonaan muutama vuosi sitten.
Olen huisin iloinen, voitte uskoa!

Oikein ihanaa viikkoa kaikille!!
XX Päivi

2 kommenttia:

  1. Kyllä kaikilla pitäisi olla tuollainen ihana koti-insinööri, joka väsää kun vaimo pyytää ja niin on paitakin teeman mukainen :-))
    Uusi "olohuoneesi" tulee olemaan varmasti tulvillaan juuri tuota kaikkea, jota mainitsit, Päiviä siis omimmillaan.
    Ihanaa, että saat Annan luoksesi!
    Leena

    VastaaPoista
  2. En malta odottaa että uusi kauppasi aukeaa :)
    Ihania hetkiä ystävän kanssa ja paljon aurinkoa toivoen -Sanna-

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...